China Homelife Poland
Ireneusz Michał Hyra | 3 gru 2021 12:10 | Brak komentarzy
Samorządy mediów i gospodarczy otwierają granice dla biznesu
Jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Europie – międzynarodowe targi China Homelife Poland. W tym roku odbyły się one w nowatorskiej formule hybrydowej i przyciągnęły tysiące polskich przedsiębiorców zainteresowanych chińskimi produktami.
Hybrydowa formuła targów, wprowadzona w związku z pandemią i opracowana specjalnie na potrzeby tego wydarzenia, okazała się strzałem w dziesiątkę. Polscy przedsiębiorcy, którzy uczestniczyli w targach odbywających się od 1 do 3 grudnia w PTAK EXPO w Nadarzynie k Warszawy, mogli nie tylko porozmawiać online z ponad 150 wystawcami z Chin, ale także obejrzeć towary i próbki.
Targi China Homelife od ponad 10 lat są wydarzeniem cyklicznym, odbywającym się co roku w 13 krajach świata. Pandemia przerwała ten cykl, zamykając granice i uniemożliwiając efektywne kontakty gospodarcze. Dzięki hybrydowej formule targów, właśnie stajemy się świadkami otwarcia wszystkich granic.
Polska jest pierwszym krajem w historii międzynarodowych targów, który odbyły się w formie hybrydowe na taką skalę. Kolejny przystanek to Dubaj a potem Meksyk, gdzie organizatorzy będą mogli czerpać z doświadczeń wypracowanych podczas targów China Homelife Poland 2021.
Przedstawiciele WIG wspierali przedsiębiorców w rozmowach B2B z chińskimi partnerami gospodarczymi, przedstawiając profesjonalnie ofertę konkretnych firm, a w razie potrzeby łączyli także obydwie strony na spotkanie online face to face.
Innowacyjna formuła targów pozwoliła na prowadzenie efektywnych rozmów gospodarczych przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa.
Hybrydowa forma targów to pierwszy tego wydarzenie w Polsce. Udało nam się połączyć kwestie bezpieczeństwa ze skutecznym realizowaniem biznesu z partnerami z Chin. Efektem są setki nawiązanych kontaktów i przeprowadzonych transakcji – pokreślił Marek Traczyk, prezes Stowarzyszenia Polskich Mediów
Sukces grudniowych targów skłonił organizatorów do organizacji kolejnych tego typu wydarzeń w 2022 roku. Najbliższe spotkanie polskich i chińskich przedsiębiorców ponad granicami planowane jest na maj 2022 roku.
Komentarze
Pozostaw komentarz: